Σελίδες

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ???

Λοιπόν, αγαπημένες μου! Πρόβλημααα!!! Αυτές τις μέρες αναμένονται συναντήσεις με άτομα που δέν με έχουν δεί για καιρό και φοβάμαι τα σχόλια που πρόκειται να ακούσω...Και ως γνωστόν, τέτοια άτομα είναι κυρίως ξινές, ξερακιανές, κακιασμένες, στερημένες και καταβλαμμένες "μύξες" και λένε σχόλια σαν και αυτά που ακολουθούν...
 
- Μα πώς πάχυνες έτσι?
- Γιατί αφέθηκες ρε συ?
- Έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας? Ψυχολογικό?
- Να ξεκινήσεις γυμναστήριο..
- Η τέτοια αδυνάτισε και έμεινε μισή! Γιατί δεν κάνεις κάτι και εσύ?
- Είναι κρίμα γιατί είσαι πολύ όμορφη....Άν έχανες και κάποια κιλάκια...Ξέρεις εγώ για το καλό σου το λέω...Επειδή σε αγαπάω...
- Τι νταρντάνα γυναίκα που είσαι!! Σε ζηλεύω γιατί εγώ πάντα ήμουνα αδύνατη..
- Αχ γαμώτο, πήγα στα "(γνωστό κατάστημα ρούχων για ξερακιανές)" δεν έχει νούμερα για εμάς τις αδύνατες..Μόνο
από Medium,Large και πάνω έχει..(και συμβαίνει το αντίθετο, βρίσκεις μόνο Small και ΧSmall!!)
- Άλλαξες τα μαλλιά σου? Φαίνεσαι διαφορετική...Μήπως πάχυνες?

- Πώς θα βγεις στην παραλία?
- Περιμένεις περίοδο? Πρησμένη σε βλέπω...
- Τι ωραίο ρολόι! Κρίμα που εμένα δεν μου πηγαίνουν τα ρολόγια..έχω αδύνατο καρπό βλέπεις...

ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ: ΕΓΚΥΟΣ ΕΙΣΑΙ????????
 

Και ερωτώ...Πως στο καλό να συγκρατηθώ και να μην αρχίσω να ρίχνω τις σφαλιάρες βροχή???? Να το ανοίξω το στόμα μου και να τις κάνω σύσκατες, Ή να πάψω και να χαμογελάω συγκαταβατικά???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου