Σελίδες

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!!!! RASPBERRY KETONE ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ!

Πραγματικά έχω αγανακτήσει!!! καθημερινά βλέπω διαφημίσεις στο ιντερνετ για μαγικά προϊόντα αδυνατίσματος που υπόσχονται πως θα χάσουμε 16 κιλα σε 4 βδομάδες .. αλλες φορες ειναι σαν να κανουν διαγωνισμό .. αλλος υποσχετε 14 κιλα αλλος 16 αλλος 20! ENOUGH! Αλλα καλα μας κανουν!! αφου ειμαστε τοσο ζωα και τα πιστεύουμε και τα πληρώνουμε και τα δοκιμάζουμε .. εχουμε καταντήσει πειραματόζωα και μας αρεσει!!!!! Πως θα χασεις κοπελα μου 16 κιλα ΧΩΡΙΣ να κλείσεις το στομα σου(κανοντας διαιτα) περνοντας τοσο απλα μονο κατι χαπακια;;;; ελεος δηλαδη!

Επισης μου αρεσουν οι ταχα μου ταχα μου μαρτυρίες .. τις Κυριας Κικης,της Αννας, της Ευαγγελιας και του Χρηστου,που μονο Ελληνες δεν ειναι αφου φαινετε στην φατσα τους και στο background τους οτι ειναι απο Αμέρικα! Ολοι λενε πανω κατω τα ιδια για το ποσο εντυπωσιασμένοι ειναι, βλεπουμε επισης την απιστευτη αλλαγη τους για να μας πεισουν οτι απο το συγκεκριμένο προϊόν χασαν τα κιλα και γενικοτερα προσπαθουν να σε πείσουν να σε συγκινήσουν και να σε τσιγκλησουν! αμα το χαφτεις καλα να παθεις!Παρε χαπια,ξοδεψε τα λευτα σου,αλλα προετοιμασου να αποτυχεις! Εαν εισαι απελπισμενος-η χασε τα κιλα σου φυσιολογικα,ξεχνα χαπια και χειρουργεία....  δεν ειναι λύσεις αυτες,ξεκινα υγιεινα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου